poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Zły dzień, zły i upalny

Upał! Poza tym to nie jest dobry dzień. Okazało się, że Jaśnie Pan do czego się dotknął to popsuł. Dzisiaj znowu mnie szlag trafił bo się okazało, że zniszczył moją blokadę na rower. Tak sprytnie ją założył na ramę, że dopiero teraz się zorientowałam. Oczywiście reszty należności za fakturę też nie uiścił. I choć zwykle złość mi szybko mija to dzisiejszy dzień był słaby od wczesnych godzin porannych, a to tylko spotęgowało moją złość.

Z drugiej strony jak sobie przypomnę, jak mu gul skoczył, gdy się dowiedział, że jest zainteresowanie pewnym projektem który realizuję... nie lubię czuć zazdrości, zawiści ani wściekłości, ale tym razem dałam się wyprowadzić z równowagi.

Właściwie to jestem wściekła i rozżalona. Spadł mi dysk zewnętrzny i nie mam dostępu do danych na nim zgromadzonych. Nie mam teraz funduszy by oddać dysk do odzyskiwania danych. Oczywiście, jakby tego było mało, to potrzebuję dysk zewnętrzny do archiwizowania danych każdego dnia i też nie mam na czym tego zrobić. Jak na złość klienci znowu mają opóźnienia w płatnościach.

Serwis roweru nie będzie kosztował 100 zł jak się spodziewałam tylko 270 zł już po zniżkach. Na szczęście Braciak się dołoży, bo to on w znacznej części mi tak sponiewierał rower. Zachował się.

Boss wyprowadził mnie z równowagi bo znowu zaniedbał pewne tematy i teraz na ostatnią chwilę trzeba załatwiać sprawy. Nienawidzę takich historii bo niszczą mój plan dnia. A to jest złe bo sypie się wtedy plan tygodnia, na cito muszę pewne rzeczy przesuwać w kalendarzu.

Grunt, że złość mi prawie przeszła. Pyszna cukinia faszerowana, która sobie przyrządziłam, ukoiła ciało i duszę. Do szczęścia teraz brakuje mi tylko kawałka słodkiego arbuza. I mogłabym biegać, skakać, latać i pływać. O zwłaszcza pływanie w ten upał to byłoby to. Jednak chłodne mieszkanie + wentylator na dokładne i zimne napoje nie są takie złe.

tymczasem wrócę do swoich interfejsów. Wczoraj miałam ogromną wenę i dziś chciałabym ją znowu zwabić przeglądając inspirujące tematy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz